Raya=Aidil+Fitri & The Sweetest Stranger

Raya=Aidil+Fitri & The Sweetest Stranger

Author: Yumi Hyra, Aiza Qriselda

Format: Paperback

ISBN: 9789671448762

Language: Malay

Publisher: Novel Mania Publication

Release Date: July 01, 2017

Description du Livre

RAYA=AIDIL+FITRI oleh YUMI HYRA

“She is loveable.” – Datin Mariam

Loveablelah sangat! Hanya Fitri Syafia saja yang berani mengunci tuan rumah di luar rumah dalam keadaan separuh bogel. Siapa yang tak bengang? Aidil Harith memang bengang, tapi pertemuan yang tak dijangka antara Fitri Syafia dengan Aidil Harith membuatkan hari-hari yang mendatang meriah seperti suasana Hari Raya Aidilfitri! Permintaan Datin Mariam yang merupakan mom Aidil untuk menjadikan Fitri sebagai PA selama sebulan menambahkan lagi perisa kepada hubungan ceria kedua-duanya.

“Encik Aidil yang tak adil! Muka ketat macam cicak tersepit di celah pintu!” – Fitri
Ada ke patut samakan muka kacak Aidil dengan cicak? Fitri ni memang suka buat hati Aidil huru-hara!

“Budak kecik! Mulut macam popcorn!” – Aidil

Fitri tak kisah, sebab memang mulut dia macam tu. Dia boleh tersengih dan lagi seronok menyakat Aidil. Dah macam hobi, tapi kalau sekali Aidil senyum, terus Fitri lemah lutut.

“Aidil, Fitri… macam hari raya Aidilfitri. Tak ada korang, tak rayalah.” – Ayman
Tiba-tiba ada lelaki lain yang lebih cepat menghantar rombongan meminang Fitri pada 1 Syawal. Masihkah ada peluang untuk Aidil dan Fitri bersatu seperti Hari Raya Aidilfitri?
.
.
THE SWEETEST STRANGER oleh AIZA QRISELDA (AQ)

“Kenapa hati semakin ingin melupakan kenyataan yang terbentang di depan mata?” – Syawaliah

“Do you love her?” – Rejab

“Does it kill you?” – Adan

“Aku kisah apa Rejab atau Adan? Yang penting aku tak boleh kalah di tangan Syawaliah!” – Nadira

Antara cinta dan benci, antara dendam dan kemaafan, antara adik-beradik dan sepupu, siapa yang akan tertewas, siapa yang akan menang?

Benarkah, air dicencang tidak akan putus? Mampukah bulan Ramadhan yang penuh indah dan barakah membawa keinsafan? Atau khilaf yang sedia ada mengaburi segala deria?

“I’m a broken guy, Sya.” – Adan

“Then, I’m a broken girl. Help me to fix yours and I’ll help you to fix mine.” – Syawaliah

Rejab, Ramadan, Syawaliah dan Nadira… Selami hati mereka di dalam The Sweetest Stranger.

Commentaires
Andrée Bédard
Je vous recommanderai à mes collègues. Leur miracle de Noël est les livres les plus précieux que nous ayons jamais achetés. Je serais perdu sans ça. Je suis complète ment époustouflé.
Blanchefle Morneau
Enfin, je reçois cet ebook, merci pour tous ces miracles de Noël que je peux obtenir maintenant!
Alphonse Ratté
Je tiens à vous remercier personnellement pour vos livres exceptionnels. C’est vraiment merveilleux.
Gradasso Martel
Leur Miracle de Noel était le meilleur livre que j’ai jamais acheter. Leur Miracle de Noel a fait exactement ce que tu as dit qu’il faisait.
Émilie Aucoin
Mes amis sont tellement fous qu’ils ne savent pas comment j’ai tous les ebook de haute qualité qu’ils n’ont pas!
Livres Similaires
Dr. Alpha Male

Dr. Alpha Male

By Anjell
Cinta Tingkat Tujuh

Cinta Tingkat Tujuh

By Nia Qurratun'aini
Marry Me, Senorita

Marry Me, Senorita

By Suri Ryana